neděle 21. února 2010

Takahashi: Chtěl jsem vyhrát se čtverákem.

V ideálním případě jsem chtěl vyhrát se čtverným skokem. Ačkoliv jsem jej nedokázal splnit, jsem rád, že jsem jej zařadil na závodě takto vysoké úrovně. Dopustil jsem se chyby. Přesto cítím, že jsem v něm zase o něco silnější.




Krasobruslař Takahashi myslí na konec kariéry.


Zůstanu do Mistrovství světa 2011.

Chystal jsem se ukončit kariéru po účasti na OH ve Vancouveru. Nakonec jsem se ale rozhodl prodloužit své působení ve sportu do MS, které proběhne v roce 2011 v Tokiu. Nejsem Mistrem světa, takže mám motivaci a cíl. Na příští Olympiádu nemyslím.

Tentokrát jsem nebyl příliš spokojen se svým vystoupením. Chtěl jsem se loučit se zlatou medailí, ale dopustil jsem se chyb. Myslím, že jsem byl schopen bruslit lépe. Po krátkém oddechu se zaměřím na příští starty. 


Zdroj: http://sport.rambler.ru/news/figureskating/578442412.html

Žádné komentáře:

Okomentovat