neděle 21. února 2010

Stéphane Lambiel - Nepředvedl jsem vše, co umím

Stéphane, co se stalo v průběhu volné jízdy? 

Moje myšlení se změnilo. Vstoupil jsem na led s pocitem, že nesmím v žádném případě chybovat. Přesně to jsem nechtěl. Měl jsem bruslit s lehkým srdcem, ne se cítit uvězněn tak, jak se právě stalo.

Jste víc zklamaný z toho, že vám unikla medaile nebo z nepovedené jízdy?

Z toho, že jsem nepředvedl, co umím.

Pro vás je tato olympiáda dvěma emocionálními extrémy – zahajovací ceremoniál a teď výsledek soutěže

Olympijské hry jsou vždycky extrémem. Stále vám emoce svazují ruce a nohy. Není to snadné, ale je to velmi krásný a silný příběh. Bohužel nekončí happy endem.
Bojoval jsem o zlatou medaili, ale nebyl jsem odměněn. Na tom nedovedu nic změnit.

Evgeni Plushenko silně kritizoval Evana Lysacka, který do svého programu nezařadil čtverný skok. Co si o tom myslíte?

Je pro něj těžké přijmout tuto porážku. Pro mě taky. To chce čas. On navždy zůstane velkým šampionem, který úžasně bojoval.

Co budete teď dělat ve Vancouveru a do konce sezony vůbec?

Budu připravovat exhibici. Předtím se půjdu podívat na skoky na lyžích. Doufám, že Švýcarsko získá medaili, bylo by to skvělé. Potom si pojedu trochu zalyžovat. Co se týče konce sezony – nezúčastním se MS v Turíně. Můj hlavní cíl byl tady, ve Vancuveru. Neříkám, že je to konec kariéry, ale že si raději udělám pauzu a najdu si nové cíle.


Zdroj: http://www.20min.ch/ro/olympia2010/newssuisses/story/-Je-n-ai-pas-montre-ce-dont-j-etais-capable--11113580

Překlad: aja

Žádné komentáře:

Okomentovat