neděle 21. února 2010

Evan Lysacek - My jsme nesoutěžili v Top Jump, ale v krasobruslení.

  Co se mi opravdu moc líbilo, bylo dnes mé vystoupení. Nikdy v životě nezapomenu na tuhle show. Jsem v naprosté extázi z toho, co se všechno dneska přihodilo. To nebyla soutěž skoků Top Jump, kde máš 10 vteřin na to, abys předvedl svůj nejlepší skok. Tady se po nás chtělo, abychom 4 minuty a 40 sekund bruslili a předváděli program s nasazením a silnými prvky od začátku až do konce.

Věděl jsem, že mám silný program. Podařilo se mi do něj dostat i piruety a skoky, které z něj udělaly program výborný. Samozřejmě jsem přemýšlel nad tím, že bych do něj zařadil taky čtverný toulup. Ale i bez něj to byl silně postavený program, a tak jsem nakonec zůstal spokojený s jeho původní stavbou.

Nejprve jsem nevěděl, kdo vyhrál. Odvrátil jsem se a řekl jsem svému trenérovi, že je mi jedno jestli to bude zlatá nebo stříbrná medaile, protože obě jsou pro mě vítězství. A když se všichni kolem mne shlukli, nejprve jsem nemohl pochopit, že jsem opravdu vyhrál. Během roku jsem stotisíckrát piloval a trénoval všechny ty prvky. A najednou, během chvilky, se mi všechny ty sny splnily.

Na dotaz, zda plánuje svou účast na OH v Soči řekl:

Ne, nemyslím si, že by mě tam právě vítali s otevřenou náručí. Blázníte? To je žert. Samozřejmě, že tam pojedu!


Žádné komentáře:

Okomentovat