sobota 20. února 2010

Maxim Trankov - Když jsem spadl, představil jsem si otce.

Ruský pár zaujal na OH celkově 7. místo. Maxim se podělil o své pocity.

"Nakonec nás zradily známky, které jsme dostali za krátký program v Tallinu. Chyby jsme neudělali, ale přesto nás rozhodčí ocenili velmi nízce. Na jednu stranu to znamenalo, že jsme začali více pracovat a to taky jistě přinese výsledky. Na druhou stranu to bylo rozčarování. Pochopili jsme, že tady nebudeme mít moc šancí.

Po svém pádu v krátkém programu jsem si představil otce. Tolik si přál, abych se dostal na Olympiádu. A já jsem tak zklamal. Nebyl jsem schopen pustit to z hlavy. Když jsem na to pomyslel, vždy mi vyhrkly slzy do očí. A ve volné jsem to udělal znova."


Zdroj:http://sport.rambler.ru/news/figureskating/578329604.html
Překlad: monika

Žádné komentáře:

Okomentovat