sobota 20. února 2010

Yuko Kawaguti: Nedokázala jsem převrátit hlavu.

Po zakončení programu se Yuko Kawaguti snažila o úsměv. Pozornému divákovi ale neuniklo, že po duši této drobné sportovkyně pochodují chmury.

"Před výjezdem na led mi Tamara Moskvina řekla: brusli krásně, ukaž jim svou duši. A já jsem to nedokázala ..."

Kdy jste se rozhodla vynechat čtverný odhazovaný skok?

"Po rozjížďce. Na poslední, úplně poslední chvilku. A nějak jsem nedokázala včas převrátit svou hlavu na trojitý."

Jaké jsou vaše další plány?

"Budu zkrátka bruslit. MS v Turíně? Jistěže! Olympiáda v Soči? Nevím."

Yuko bude za dva roky již 32 let. Shue Shen, která letos vyhrála olympijský titul ve sportovních dvojicích je 31 let.

Alexandr Smirnov - Budeme bruslit do Soči.


"Moc jsme chtěli přinést Rusku medaili. Opravdu moc, no a vidíte ..."



Proč jste vynechali čtverný skok?

"Sázeli jsme na čisté provedení jízdy. Chtěli jsme zajet ty prvky, které již ovládáme na 100%. Viditelně jsme spíše zvyklí na více otáček a tak jsme udělali chybu. Kde se vzaly další chyby, netuším. Mohu je vysvětlit jen nedostatkem zkušeností a nervozitou. A to přesto, že jsme dneska spali dobře, trénink proběhl výborně ..."

Co dál Sašo?

"Chceme ještě dál s Yuko bruslit. Myslíme si, že máme ještě kam růst. Jestli vydržíme do Soči? Pochopitelně!"


Zdroj:http://www.sovsport.ru/news/text-item/370882

Překlad:monika

Žádné komentáře:

Okomentovat