neděle 17. ledna 2010

Stephan Lambiel: Od soupeření s Pljuščenkem nic nečekám.

Švýcarský krasobruslař Stephan Lambiel si myslí, že je v jeho silách vyhrát medaili na Olympiádě ve Vancouveru. 

"Vyhrát zlato v mužském krasobruslení, to je neuvěřitelný sen a současně reálný cíl. Olympiáda je osobitý závod. Zúčastnil jsem se dvou Olympijských Her a každý závod byl jiný. Byly to dvě různé soutěže s různými emocemi. Proto jsem si řekl, že pokud to zdraví jen trochu dovolí, měl bych se zúčastnit i Vancouveru.

Od soupeření s Pljuščenkem nic neočekávám. Necítím, že by naše soutěže měly něco společného například s těmi v tenise, kdy stojíš na hřišti tváří v tvář soupeři a jeden z vás musí vyhrát. 

Když jsem na ledě, mám 5 minut na to, abych předvedl své mistrovství. Nikdo nehraje proti mne. Potom je na rozhodčích, aby se rozhodli, jestli jsem nebo nejsem olympijským nebo evropským šampionem.



zdroj:  http://sport.rambler.ru/news/figureskating/577418363.html
překlad: monika

Žádné komentáře:

Okomentovat