neděle 17. ledna 2010

Brian Joubert: "Další propadák mi těžko kdo odpustí."

Trojnásobný Mistr Evropy vyprávěl o novinkách v jízdě, o žaludeční infekci a svých šancích na medaili ve Vancouveru.

O ME: Když jsem vám řekl, že na OH vůbec nemyslím, tak jsem chytračil. Samozřejmě, že myslím. Ale potřebuji se od těch myšlenek oprostit a soustředit se na nejbližší závody, což je ME v Tallinu. Tento závod byl stvořen pro mne. Je lepší mít 4 tituly Mistra Evropy než tři. A také bych chtěl vyzvat na boj sám sebe, když vidím na ledě Pljuščenka a Lambiela.

O operaci: Zranění nohy, to je už záležitost minulosti. Nyní se necítím nijak diskomfortně. Prožil jsem ale těžké svátky v Courcheval, kde jsem ležel s žaludeční infekcí něco kolem 10 dnů. Hele, řekněme to tak, nyní se cítím mnohem lépe, ale svou připravenost bych ocenil na 70%.

O OH: Byl jsem rozčarován, že jsem se nemohl zúčastnit Finále GP kvůli zranění nohy. Chtěl jsem tam ukázat novou skokovou sestavu ve volné jízdě, vyměřit jí tak další budoucnost a zavést osnovu, podle níž pojedu do konce sezóny. Nyní bude hlavním závodem před OH až ME. Tady teprve zjistím, v jaké jsem formě oproti své konkurenci. Samozřejmě, je jasné, že ne všichni budou na vrcholu své sportovní formy na konci ledna. Potřeboval bych nabrat body v očích konkurentů i rozhodčích.

O tlaku: Nedá se zapomenout na Turín, kde jsem upadl a nakonec skončil až na 6. místě. Další propadák mi už těžko kdo odpustí. Žiju s tím tlakem už řadu let. Ve Vancouveru se jen zdesateronásobí. Nemám ale náladu předem se vzdávat. Mám šanci na zlatou medaili jako mnoho ostatních. Jestliže to bude "můj den", potom budu mít medaili. A kdo ví jakou ...

Zdroj: http://sport.rambler.ru/
Překlad: Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat