sobota 20. února 2010

Pljuščenko: nezdary Ruské výpravy jsou i na mne nátlakem.

Pljuščenko je prý spokojený se svým vystoupením v krátkém programu. Svou pozici považuje za osobní rekord a je připraven bít se o zlato i ve volné jízdě.

"Já jsem spokojen. Na známky se ptejte rozhodčích, já je neuděluji. Ale jsem přesvědčený, že jsou spravedlivé. Proč? Protože s každou Olympiádou je závod těžší a těžší, s každým závodem je úroveň vyšší a vyšší. Není to proto, že bych byl starý a čekal, že něco dostanu, ale proto, že je stále těžší něco dokazovat. Dokazovat svým bruslením co umíš."

Kromě toho Pljuščenko odsoudil psychologický diskomfort, který se rozprostřel kolem něj v olympijské vesnici.

"Jak víte, Ruská federace tady není zatím příliš úspěšná v získávání medailí. Je to ze všech stran, ne jenom z Ruské federace ... když procházím olympijskou vesnicí, všichni kolem útočí a říkají: ale ty můžeš! Můžeš to dokázat! V tu chvíli se vám chce někam zavřít, nevycházet a neposlouchat."


Zdroj:http://sport.rambler.ru/news/figureskating/578360890.html

Žádné komentáře:

Okomentovat