neděle 21. února 2010

Lysacek zkusí dostat ruské vízum.

"Myslím, že v Rusku mne nebudou chtít zrovna rádi vidět," pousmál se na tiskové konferenci Lysacek. "Ale jestli se mi podaří dostat vízum, určitě rád přijedu na OH do Soči v roce 2014. Nechystám se ukončit kariéru, protože si neumím představit život bez krasobruslení. Takže žiju v radosti z dalších startů. Pochopitelně, nikdo neprohrává rád. Ale napadání mojí osoby právě ze strany Pljuščenka mne včera zamrzelo. On je výjimečný chlapík, možná nejsilnější krasobruslař všech dob. Dlouhé roky jsem k němu vzhlížel. Ale on pravděpodobně neviděl jízdy svých konkurentů, protože jel poslední. Určitě se na to připravoval. Mrzí mě, že ze mne udělali viníka v nastalé situaci. Přesto je to ale okamžik mého života, na který nikdy nezapomenu!"


Zdroj: http://sport.rambler.ru/news/figureskating/578423818.html

Překlad: monika

Žádné komentáře:

Okomentovat